.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
علی لاریجانی: مجلس پیش قدم می شود

علي لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي در آغاز جلسه علني امروز يكشنبه مجلس شوراي اسلامي اظهار داشت: عده‌اي در كشور مي‌خواهند افراد جناح‌هاي مختلف را به جان هم بياندازند و ظاهرا اين عده از آتش افروزي خوششان مي آيد.

وي با بيان اينكه افرادي كه خود را به قلب انقلاب نزديك‌تر مي دانند مسئوليت بيشتري نسبت به بقيه افراد دارند افزود: سخنان رهبري در جمع كارگزاران نظام در واقع منشور اخلاق سياسي در جامعه بود كه تحقق آن بر عهده قواي سه گانه كشور است.

لاريجاني ادامه داد: گرچه ممكن است قواي سه گانه آراي گوناگون داشته باشند، اما حسن نظر نسبت به يك‌ديگر مي تواند پايه‌هاي گام نهادن در طريق وحدت باشد.

رئيس مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه اختلاف آرا در جامعه طبيعي است اظهار داشت: پرهيز از فضاي تهمت و تخريب هنر سياست مردان است بر اين اساس بايد گفت تمركز در مسائل اصلي كشور و پرهيز از مسائل حاشيه‌اي باعث رونق بازار انديشه ورزي براي اداره امور كشور مي‌شود.

لاريجاني در ادامه تاكيد كرد: آمريكا و انگليس به دنبال ضربه زدن به كشور هستند و تحليل رهبر انقلاب از صحنه منازعه اصلي انقلاب پرده از اين دوگانگي رفتاري آن‌ها كنار زد.

وي خاطرنشان كرد: دشمن فكر مي كند اين گنده‌گويي‌ها در مقابل ملت ايران و كشور‌هاي منطقه ثمر بخش خواهد بود ولي در واقع اين‌طور نيست چرا كه در حال حاضر اكثريت قاطع مردم خاورميانه فعاليت هسته‌اي ايران را حق ملت ايران مي دانند.

رئيس مجلس شوراي اسلامي در پايان تاكيد كرد: مجلس بيانات رهبري را راه روشن انقلاب در اين زمانه مي‌داند و پشتيباني كامل خود را از سخنان ايشان اعلام مي‌كند و براي ايجاد فضاي همفكري و همدلي بين قوا پيش قدم خواهد شد و با مسئولين قواي ديگر جلسات همگرايي را تدارك خواهد ديد و آغاز آن را با نشست مشترك امروز با دولت قرار خواهد داد تا با محور توجه به رفع نياز‌هاي ملت در برنامه پنج ساله گامي در جهت تحقق اين خواست ملي برداريم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.211 seconds.